söndag 16 februari 2014

Fatima fixar skapas

Då ska jag bara testa lite grejer med layout osv. Sen ska det här bli en sida där jag kan dela med mig av trix och fix för att spara pengar och hushålla med sina resurser. Har märkt att jag har anslag för det liksom ;) Det började nog när jag som femtonåring blev singelmorsa och levde på under existensminimum tidvis, lägg därtill en farmor som levde så enkelt det gick för att alla pengar som blev över skulle skänkas till kyrkan. Hennes värderingar blev mina (med några undantag: Kyrkan och det där med att inte unna sig själv lite vardagslyx…) Ja, och sedan en god portion fantasi, logiskt tänkande och gåvan att vara händig. Så… Håll till godo. En lärare jag hade sade att enda sättet att komma vidare är att kopiera andras idéer! Jag håller helt och hållet med :) Det är ju därför vi har så snabb utveckling idag. Internet ger oss uppslag och idéer genom att vi delar med oss till varandra. Vissa av mina tips kommer ursprungligen från andra. Ibland minns jag från vem - ibland inte. För det mesta har jag hittat egna varianter och rätt ofta hittar jag på egna grejer. Prova, kopiera, låt dig inspireras. Att läsa på den här bloggen är inget för dig som vill glänsa och visa upp en snygg yta. Här får du konkreta tips som påverkar plånboken och kan ge dig tid över. Det är poängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar